Grąžinimas ir kompensavimas
KAIP GRĄŽINTI DAIKTĄ
Parašykite mums el. laišką ir paprašykite grąžinti prekes. Mes pasirūpinsime pristatymu. Vežėjas susisieks su jumis ir susitars dėl atsiėmimo. Gavę prekę atgal, jums bus grąžinti pinigai.
GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
Grąžinimo mokestis: jei prekė grąžinama, taikomas 10 % prekės kainos procentinis dydis, kuris negrąžinamas. Siuntos kaina yra negrąžinama. Grąžinimo siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos.
TARPTAUTINIS IR PASIRINKTAS VIETINIS GRĄŽINIMAS.
Nors dedame visas pastangas, kad užtikrintume greitą grąžinimo pristatymą, jam gali būti taikomi papildomi muitai ir mokesčiai, kuriuos turi sumokėti klientas. Visos su grąžinimu susijusios išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos. Pagal 2011 m. ES direktyvą ES / JK gyventojai turi teisę grąžinti gaminį per 14 dienų nuo pristatymo, nepriklausomai nuo pardavėjo politikos, jei užsakymas atitinka tinkamumo reikalavimus.
JEI PREKĖ ATKELIAVO SUGADINTA
Prašome atidžiai peržiūrėti parduodamų daiktų nuotraukas, juk mes parduodame senovinius ir antikvarinius daiktus, kurie buvo naudojami. Kai kurie iš jų yra subraižyti, gali turėti nedidelių defektų, kurie visada matomi nuotraukose. Tokie defektai ir subraižymai neturėtų būti grąžinimo priežastimi. Jeigu daiktas buvo apgadintas pristatymo metu, tai nėra standartinis grąžinimas, nes mums reikia nustatyti, kaip buvo padaryta žala. Jeigu nurodoma, kad prekė sugadinta pervežimo metu, mes turėsime surinkti atitinkamas nuotraukas ir dokumentus, kad pateikti pretenziją vežėjui. Paprastai tai turi būti įvykdyta per 30 dienų nuo išsiuntimo datos arba užsakymo pristatymo datos. Nedvejodami kreipkitės į mus, jei jūsų prekė buvo sugadinta pervežimo metu.